16 Ιουν 2010

Διακοπές στο μιτάτο

Μια παρέα αντρών στο καφενείο και συζητάνε, στην παρέα είναι και ο Ψαραντώνης.
Θέμα συζήτησης το πως κρατάς τη σύζυγο να μην γκρινιάζει...

Λέει ο πρώτος: Εγώ την πήγα πέρυσι ένα ταξίδι στην Γαλλία και φέτος σκέφτομαι να την πάω στην Αυστρία!!!

Λέει ο επόμενος: Εγώ την πήγα στη Νέα Υόρκη και φέτος θα την πάω στο Λος Άντζελες!!!

Εσύ μωρέ Αντώνη ;;;

Ψαραντώνης: Οπέρυσι την επήγα στο μιτάτο απάνω στη Νίδα... (οροπέδιο στην κορυφή του Ψηλορείτη)

Κι εφέτος ρε συ Αντώνη ;;;

Εφέτος θα πάω να τηνε πάρω...

5 σχόλια:

CsLaKoNaS είπε...

xaxaxaxa σωστός!

Αχ πόσο το μου έχει λείψει η Κρήτη..δε λέγεται !

nefelim είπε...

η γκρίνια είναι μακροζωϊα . αυτό έχω να πω μόνο !

Manoliscus είπε...

@CsLaKoNaS
Εδώ μού χει λείψει εμένα, που έχω εγκλωβιστεί σ' ένα γραφείο και κυνηγάω την ουρά μου.

@nefelim
Aν ισχύει ο ισχυρισμός σου, τότε εξηγείται πολύ εύκολα η σωματική υγεία και άκρα πνευματική διαύγεια του κου Μητσοτάκη senior.


Σημείωμα εκδότη: Τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου έχω φάει σ' αυτό το ιστολόγιο μαζί σας! Όπου νά ναι κλείνω τα τρία.

Joe Dalton είπε...

Καλή παραλλαγή του γνωστού ανεκδότου :-)

Manoliscus είπε...

@Joe
Υπάρχει δηλαδή και ελλαδίτικη εκδοχή;
Και δεν σας τό χα :P