30 Ιαν 2008

Greece, the True Experience

Ξεκίνησε ήδη από το Δεκέμβριο η διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για το 2008. Μετά το Live your Μyth του 2005 και το Explore your Senses του 2007 σειρά έχει το Greece, The True Experience. Κατά τον αρμόδιο υπουργό η εκστρατεία αυτή στοχεύει στην ανάδειξη νέων αξόνων τουριστικής πολιτικής, πέραν της παραδοσιακής εικόνας που εκπέμπουμε προς τα έξω.



video

Το βάρος πράγματι πέφτει σε θεματικές όπως ο θαλάσσιος τουρισμός, ο περιηγητικός τουρισμός, ο τουρισμός υπαίθρου, ο τουρισμός υγείας και ευεξίας, ο συνεδριακός τουρισμός, ο τουρισμός πολυτελείας και ο τουρισμός πόλεων. Target group αυτή τη φορά η δημιουργική τάξη (creative class), η οποία βέβαια έχει και ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις.


Για να είμαι ειλικρινής η αισθητική της φετινής καμπάνιας δε με άφησε ενθουσιασμένο. Η πρώτη εντύπωση ήταν πως έμοιαζε επικίνδυνα με διαφήμιση της Cosmote, καθώς στις αφίσες και τα θεματικά βιντεάκια βλέπει κανείς επιμελώς ατημέλητους νέους να χαίρονται τα νιάτα και την ανεμελιά τους μέσα σε ένα φορτικά στυλιζαρισμένο περιβάλλον. Η υποψία μου επιβεβαιώθηκε μόλις διαπίστωσα πως η ανάδοχος ASHLEY & HOLMES πέρα από τον ΕΟΤ έχει αναλάβει χρόνια τώρα και τα σποτάκια της Cosmote.



Δεν είμαι πάντως διαφημιστής και δε μπορώ να εκτιμήσω την απήχηση της συγκεκριμένης καμπάνιας στις στοχούμενες χώρες. Σημασία έχει που γίνεται μια οργανωμένη προσπάθεια και μάλιστα έγκαιρα. Πέραν τούτου οφείλουμε όλοι, με τα όποια διαθέσιμα μέσα ο καθένας, να γίνουμε φορείς του μηνύματος και να το αναπαράγουμε κατά το μέγιστο στην αγορά του εξωτερικού.


Αν θέλουμε ν’ αυγατίσει και όχι να μας πλακώσει, έχουμε κάθε συμφέρον να παινέψουμε το σπίτι μας. Ο τουρισμός αποτελεί τη μοναδική βαριά βιομηχανία της Ελλάδας και η στήριξη του είναι υπόθεση όχι μόνο ενός υπουργείου, αλλά του κάθε Έλληνα πολίτη. Πρωταρχικά στο στάδιο διαφήμισης και μετέπειτα στο στάδιο υποδοχής και φιλοξενίας. Το "Greece: the True Experience" αποτελεί μια καλή αρχή και είναι στο χέρι μας να γνωρίσει μία ακόμα καλύτερη συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: