18 Αυγ 2007

Όταν ο Πρόεδρος με θέτει ως σημείο αναφοράς

Ο Πρόεδρος της Αριστεράς, της Προόδου και των Περιβαλλοντικών Κινημάτων, μιλώντας μετά την έκτακτη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του κόμματος, το Σάββατο, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη γενιά μου. Ο Πρόεδρος για πρώτη ίσως φορά μίλησε στην καρδιά μου.
Χαρακτηριστικά, ανέφερε:

«μας φτάνει ο χρόνος για να ξανασυναντηθούμε μπροστά στις κάλπες με όλους αυτούς που μας είδαν σαν συντρόφους, σαν σημείο αναφοράς, σαν αντιπολίτευση ουσίας και μάχης. Και πρώτα απ' όλα με τους νέους και τις νέες. Αυτούς που θεωρούσαν 'φυτά', απολίτικους, μοναχικούς, ατομικιστές, καριερίστες, συντηρητικούς και αναδεικνύονται σε εκρηκτική ελπίδα για το μέλλον»

Λοιπόν, παιδιά, δώστε βάση τώρα:
Ούτε από ακτινογραφία να με είχε περάσει. Ναι λοιπόν, εγώ είμαι το φυτό, ο απολίτικος μοναχικός, ο ατομικιστής καριερίστας, ο συντηρητικός που αναδεικνύεται σε εκρητική ελπίδα για το μέλλον!

Μα δεν είναι τόσο περίεργο που δεν τον έχω συναντήσει μπροστά μου και που δεν τον έχω σημείο αναφοράς; Είμαι σοβαρά γιατρέ;

1 σχόλιο:

Tsourolampis είπε...

Ρε συ, έχεις δίκιο. Λες και έβλεπε τη φωτογραφία σου ο Αλαβάνος όταν έλεγε αυτά τα λόγια και προσπαθούσε να σε περιγράψει όπως στο kds!!!Χαχά, μη νομίζεις οτι ξέχασα εκείνη τη μέρα...