Η Φιλελεύθερη Συμμαχία εισέρχεται στην συζήτηση περί διαχωρισμού εκκλησίας - κράτους προτείνοντας την πλήρη ανεξαρτητοποίηση της εκκλησίας με την μετατροπή της σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου.
Το τι στηρίζουν μπορείτε να το δείτε εδώ.
Ακόμα ψάχνω να βρω σαφείς προγραμματικές θέσεις των λοιπών κομμάτων σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα. Και κάτι μου λέει πως απάντηση δε θα πάρω. Καλό είναι ο κάθε πολιτικός - είτε συμφωνεί είτε όχι με το διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους - να εκφράζει με παρρησία τη γνώμη του, να ξεκαθαρίζουμε σιγά σιγά κι εμείς οι πιστοί ποιοι είναι οι εν Χριστώ και ποιοι οι παρά τη κάλπη αδελφοί ημών.
Το τι στηρίζουν μπορείτε να το δείτε εδώ.
Ακόμα ψάχνω να βρω σαφείς προγραμματικές θέσεις των λοιπών κομμάτων σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα. Και κάτι μου λέει πως απάντηση δε θα πάρω. Καλό είναι ο κάθε πολιτικός - είτε συμφωνεί είτε όχι με το διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους - να εκφράζει με παρρησία τη γνώμη του, να ξεκαθαρίζουμε σιγά σιγά κι εμείς οι πιστοί ποιοι είναι οι εν Χριστώ και ποιοι οι παρά τη κάλπη αδελφοί ημών.
10 σχόλια:
Ρε ψηλέ, ξέρω πως είστε υπέρ της αποποινικοποίησης κτλ αλλά ΑΜΑ ΣΕ ΠΙΝΕΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ. Πρώτα λες ότι εσύ και η κλίκα που ονομάζεις κόμμα "εισέρχονται στην συζήτηση" και μετά αναρωτιέσαι γιατί δεν μιλάει κανείς άλλος; Ε σε τι σκατά συζήτηση εισήλθες τότε ρε συ; Βγες πες "Η Φιλελεύθερη Συμμαχία αποφάσισε να αρχίσει να παπαρολογεί χωρίς να τις δίνει κανείς σημασία περί διαχωρισμού εκκλησίας - κράτους" να καταλαβαίνει και ο κόσμος τι γίνεται.
ωραιος ο ανώνυμος
σωστά ομιλεί
Ανώνυμος μιλάει, Ανώνυμος στηρίζει...
το βιντεακι αρέσει σε πάρα πολύ κόσμο επειδή για πρώτη φορά βγήκε κάποιος και είπε το πράγματα όπως έχουν... και λογικό είναι να μην αρέσει στους συντηρητικούς, κρατικοδίαιτους, θρησκόληπτους ελληνάρες...
Τελικά τι προτιμάμε; Να γίνουμε χώρα σαν το Ιράν; ή να γίνουμε μια χώρα της Δυτικής Ευρώπης;
Αγαπητέ ανώνυμε,
πρώτα απ' όλα δεν είμαι ψηλός.
Κοντός είμαι και ενίοτε φοράω γραβάτα.
Επί της ουσίας τώρα, "η κλίκα που ονομάζω κόμμα" έχει μπει σε διάλογο. Σε σκληρό διάλογο με τις δυνάμεις της συντήρησης και της διαπλοκής τη στιγμή που τα λοιπά κόμματα - της αριστεράς συμπεριλαμβανομένης - αρκούνται στο να εύχονται περαστικά στον σεβασμιότατο.
Φοβάμαι μόνο πως ο διάλογος που αναζητάς δεν γίνεται στη μεσημεριανή ζώνη (η αγαπημένη σου;) αλλά σε μέσα που προσεγγίζουν την αυριανή κοινωνία των πολιτών και με όρους νομικών επιχειρημάτων, όχι καφενείου.
Πάντως σε κάθε περίπτωση και μόνο το οτι μπήκες και σχολίασες μου δίνει ελπίδα και σε ευχαριστώ.
Αμάν! Καλά ποιος το περίμενε να ξεσηκώσει τέτοια αντίδραση αυτό το βιντεάκι...666!!! Πρώτα απ'όλα πρέπει να επιβεβαιώσω κι εγώ χάριν της αξιοπιστίας του blogger Emmanouil, ότι πραγματικά δεν είναι ψηλός, τον έχω δε πετύχει να φοράει σινιέ γραβάτα έξω από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης απ'όπου περνούσαμε τυχαία κι εκείνος κι εγώ. Λοιπόν φίλτατε ανώνυμε νούμερο 1 προσωπικά περιμένω με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τα επιχειρήματα σου όσον αφορά αφενός το γιατί η φιλελεύθερη συμμαχία δεν ειναι κόμμα και αφετέρου το από πού προκύπτει ότι κανείς άλλος δε μιλάει για διαχωρισμό κράτους και εκκλησία, ή εναλλακτικά να συζητήσουμε γι'αυτή την ένοχη και κραυγαλέα σιωπή. Μπορεί να απαντήσει και ο ανώνυμος νούμερο 2, δε με ενδιαφέρει δηλαδή ποιο νούμερο θα απαντήσει, μου φτάνει να δω κάποιο επιχείρημα. Επίσης κλείνοντας να επισημάνω ότι τόσο η αμφιβολία όσο και η επιλογή της μοναχικότητας και της ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ είναι παιδιά του φιλελευθερισμού. Χαιρετισμούς.
διόρθωση: κράτους και εκκλησίαΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΟΤ
Όσον αφορά την τακτική μας ως Φ.Σ. θεωρώ ότι έχουν γίνει τεραστια -και το εννοώ τεραστια- επικοινωνιακά λάθη. πχ Θεμα άρση της μονιμότητας, για ένα τοσο σημαντικο θεμα ταμπου (σε μια χώρα 1000000 Δ΄.Υ.), το να λεμε ξερα άρση της μονιμότητας λειτουργει σε πολλους εν δυνάμη υποστηρικτες μας αρνητικά, καθώς ο πολίτης αντιλαμβάνεται την άρση της μονιμότητας ως αύξηση των πελατιακών σχεσεων. Δεν αναλύσαμε τις προϋποθέσεις που απαιτούνται πριν αυτό γίνει και γιατί πρεπει να γίνει, όπως έγινε για άλλες θέσεις μας (παιδεία, δαση, ασφαλιστικό). Η αρση της μονιμότητας ειναι το ''κεραμίδι'' στο οικοδόμημα της Δημοσιας Διοικησης όχι ο αυτοσκοπος. Επίσης θεωρώ λάθος το σποτ για τον διαχωρισμό κρατους εκκλησιας, το σποτ μπορει να ειναι διασκεδαστικό -καλό για εκπομπη των ΑΜΑΝ οχι όμως για πολιτικο κομμα- αλλά αντί να έχει ως στόχο τις σχεσεις κρατους-εκκλησιας εμφανίζεται να έχει στόχο την ίδια την εκκλησια. ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΛΑΘΟΣ. Δεν θα αναλύσω περαιτερω ενστασεις μου, εν συντομία έχω να δηλώσω ότι ο Μέσος Ελληνας Πολιτης πάσχει από διαφορες Φοβικές Νευρώσεις, Σε αυτόν τον ΄΄άρρωστο΄΄ πολίτη δεν ερεθίζεις τα συναισθήματα του -αυτό το κάνουν Καρατζαφέρης κ.α.- αλλά ακολουθείς ''συμβουλευτική αγωγή''. Όταν κάποιος φοβάται τις αραχνες, του αναλύεις το παράλογο του φόβου του, δεν απειλείς ότι θα τον ρίξεις σε ένα δωματιο γεματο ταραντούλες.... Δυστηχως αισθάνομαι ότι κάνουμε το δεύτερο
ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ Φ.Σ.
ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Δευκαλίωνα, τα περί επικοινωνιακής πολτικής είναι σωστά. Όμως θεωρώ ότι στις συγκεκριμένες εκλογές το κόμμα σας θα πρέπει να δώσει ένα σαφές στίγμα και να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις, αυτός δεν είναι άλλωστε και ο στόχος; Ίσως video σαν και το εν λόγω είναι πραγματικά...δωμάτια γεμάτα ταραντούλες αλλά από την άλλη πλευρά δε νομίζω ότι οι ψηφοφόροι της Φ.Σ. θα διαφωνήσουν με το περιεχόμενό τους. Με άλλα λόγια η καμπάνια αυτή είναι μάλλον πρόσφορη μεν για τη συνειδητοποίηση και τον καθορισμό, ακατάλληλη δε για την επέκταση σε ένα ευρύ κοινό ψηφοφόρων. Αυτό όμως δε θα σήμαινε συμβιβασμο; Είναι πραγματικά λεπτή η γραμμή και διλημματική η επιλογή τακτικής. Όσον αφορά τον Καρατζαφέρη...άστον αυτόν, είναι γάτα, ξέρει πολύ καλα τι κάνει..!
Αφού σας ευχαριστήσω για την συμμετοχή σας, θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις κλείνοντας από την πλευρά μου το θέμα.
Η λυπηρή αλήθεια είναι πως η συζήτηση γύρω από τον διαχωρισμό κράτους - εκκλησίας σκοπίμως παραμένει στο περιθώριο του πολιτικού διαλόγου. Από το δε σποτάκι διακρίνω πως δεν πλήττεται τόσο η εκκλησία καθεαυτή ως θεσμός όσο ο ανόσιος εναγκαλισμός λειτουργών της με το χρήμα και την εξουσία.
Δευκαλίονα, σωστά επεσήμανες τα όσα επικοινωνιακά κενά, λησμονώντας όμως κατά την γνώμη μου τη σκληρή φύση του πολιτικού στοίβου. Η ΦΣ μπορεί να πειράζει φοβικές νευρώσεις του νεοέλληνα, με την διαφορά πως αυτή σε αντίθεση με πλείστους λοιπούς δύναται αμέσως μετά να έρθει να συμπληρώσει και με μία τεκμηριωμένη πρόταση. Σωστή η λάθος, μια φορά σίγουρα τεκμηριωμένη και συζητήσιμη.
Ίσως τελικά να είναι και μια θεραπεία σοκ, ένα δωμάτιο με ταραντούλες αυτό που χρειάζεται ο έλληνας ψηφοφόρος προκειμένου να επιστρέψει με αξιώσεις στον πολιτικό διάλογο. Δεν ξερώ ποιες οι αντοχές του συστήματος που του χαϊδεύει τ' αυτιά.
Δε θα θεωρούσα λοιπόν το σποτάκι "τραγικό επικοινωνιακό λάθος" αλλά μάλλον μία ακροβασία στην προσπάθεια των παιδιών να κάνουν διακριτή την παρουσία τους εκπέμποντας σαφές ιδεολογικό στίγμα.
Και οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών δείχνουν πως μαθαίνουν γρήγορα.
Τέλος, αναφορικά με την ανωνυμία που έθιξε ο φίλος Βασίλης, εγώ γνωρίζω πως την αρχή αυτή την συνάντησα σε σχολιαστές ονόματι "ανώνυμος", την συνάντησα σε κουκουλοφόρους που κράδαιναν καδρόνια, σε βασανιστές της χούντας που αναβαπτίζονταν κοινωνικοί αγωνιστές, σε non papers λάσπης και σε συντεχνίες που δεν δίνουν τα ονόματα συντρόφων απεργών. Την συνάντησα σε "αγωνιστές" συνδριάζουν κεκλεισμένων των θυρών και που κάνουν αγώνες πάνω στην πλάτη του έλληνα φορολογουμένου.
Δεν καταλαβαίνω πως η ανωνυμία θα μπορούσε να θεωρηθεί παιδί ενός χώρου που προτείνει τον άνθρωπο και την ελευθερία του έναντι ενός απρόσωπου συνόλου.
Εννοώ ότι σαφώς σε ένα φιλελεύθερο καθεστώς έχει ο καθένας το δικαίωμα ως ανώνυμος να κάνει την κριτική του χωρίς να έχει την υποχρέωση να λογοδοτήσει σε κανέναν και χωρίς να φοβάται ότι παρακολουθείται και ότι είναι φακελωμένος. Αυτό που περιγράφεις είναι η κατάχρηση του δικαιώματος αυτού της ανωνυμίας το οποίο είναι συνυφασμένο νομίζω με τη φιλελεύθερη αντίληψη για το άτομο (δεν εννοώ την από συνταγματικού δικαίου έννοια της κατάχρησης δικαιώματος, μη μπλέξουμε εκεί). Αυτά τα ολίγα γιατί φεύγω για δουλειά! Χαιρετισμούς.
Δημοσίευση σχολίου