Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες δημοσιογραφικών κύκλων, καπιταλιστικά τρωκτικά εξαπολύθηκαν προ ημερών σε όλη την Ελληνική επικράτεια, προκειμένου να καταβροχθίσουν και τις τελευταίες ρανίδες εθνικού πλούτου. Ενόψει της επικείμενης εαρινής χρεοκοπίας, διεθνή κερδοσκοπικά κέντρα εβραιομασώνων βυσσοδομούν ρίπτοντας από αέρος τρωκτικά όπως το εικονιζόμενο, τα οποία σπέρνουν τρόμο και πανικό στους κατοίκους της ελληνικής υπαίθρου. Τα ζωύφια είναι άκρως επικίνδυνα για τον μέσο Έλληνα τηλεθεατή και τρέφονται αποκλειστικά με τρυφερή χλωρίδα και ανθρώπινη σάρκα.
Παρακαλείται όποιος τα εντοπίσει στον κήπο του να επικοινωνήσει άμεσα με τον συντάκτη του παρόντος ιστολογίου. Είναι μικρά, χνουδωτά και ορισμένα από αυτά φέρουν στάμπα με αρχίγραμμα λέξης - taboo.
Σημείωση: Θα έγραφα κάτι πιο σοβαρό, αν σοβαρότεροι ήταν και όσοι καταπιάνονται εσχάτως με τον δημόσιο δανεισμό και την κατάσταση της οικονομίας μας.
10 σχόλια:
Μα γιατί το λες αυτό; Τις προάλλες έκανε δημόσια τοποθέτηση για την οικονομία ο Αλαβάνος, σε ειδική εκδήλωση με θέμα "Γιατί πρέπει να φύγει η κυβέρνηση Παπανδρέου".
:)
Αλλάζουμε και βουλιάζουμε!
Πώς σας φάνηκε ο πασχαλινός φιλελέυθερος κούνελος; (δίνω link στην ανάρτηση).
Το παιδί που τον σκίτσαρε δημοσιεύει σε λίγες ημέρες την "Κόρη της Φοινικιάς".
Όλα τα λεφτά ο κούνελος! Όμως αυτόν τον καιρό έχω μία απέχθεια στα τροκτικά. Μ. Παρασκευή με δάγκωσε ένας σκίουρος!!
Αυτούς τους εξαπέλυσε το Πατριαρχείο, για τα μέλη της ομογένειας που δεν επιτελούσαν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.
Χαίρομαι που ορισμένοι θεσμοί λειτουργούν ακόμη αποτελεσματικά!
Xaxa, katw ta xeria apo to Patriarxeio wre!!! den mathate pou theloun na ginoun new generation-friendly me xrhsh ths dhmotikhs sth theia leitourgia k arxisane debate?
O kounelos en tw metaxy m@mei k dernei Manoliscus, alla klebei th doxa apo to wraio post.. :)
Idea gia to epomeno thema: diafores kounelou-skiourou
......
Monty Python vid: Dokimos likes this :)
@Dokimos
Την στιγμή που πληκτρολογούσες αυτές τις αράδες ένα σπιθούρι ξεπρόβαλλε από την μύτη της Λούκα. Ο Παναγιώτατος φλερτάρει τας αιρέσεις νιού έητζ του ποιμνίου του
...κι αυτό είναι μείον του
κι αυτό είναι μείον του.
Ο κούνελος υπήρξε πράγματι μια στιγμιαία έμπνευση, δε νομίζω όμως πως υπολοίπεται της βερβερίτσας (aka squirrel) σε καταστροφική μανία, ρώτα τον CsLaLoNa να σου πει πόσο πάει το μαλλί για την περίθαλψη δαγκώματος σπό ζούμπερο στο DC.
Τη βρίσκεις πολύ να τη λες στους παπάδες ε; Συνέχισε ακόμη και το κόμπλεξ έχει πλάκα καμιά φορά...
Ο καθένας με ότι αγαπά η ψυχή του όσο χαμηλού επιπέδου κι αν είναι αυτό... Είπαμε και για το εξωτερικό χρέος ο Άνθιμος για τα σκουπίδια, για τα φακελάκια, για τα καρτούν που δεν φέρνουν στην Ελλάδα.
Έτσι είναι αφού έτσι το θες...
Κακοφωνίκιε, αφού ασχολείσαι ακόμη με το τόσο χαμηλό μου επίπεδο και σχολιάζεις ανελλειπώς τα νευρολογικά μου κομπλεξ, χαρά στο κουράγιο σου.
Παναγιώτατος για την ιστορία είναι ο Κωνσταντινουπόλεως. Εσύ όμως βλέπεις πάλι Άνθιμο και μάλιστα τον τοποθετείς πίσω από φακελάκια, σκουπίδια, σκιουράκια και εξωτερικό δημόσιο χρέος. Ο εν λόγω κληρικός για εμένα έχει πράγματι κάκιστη μαρτυρία. Δικαίωμα του να εκθέτει εαυτώ και εκκλησίασμα. Μην απατάσαι πάντως πως προασπίζεσαι το κύρος του ενώπιον κάποιου κατηγορώντας εμένα ως συμπλεγματικό. Αυτό το "τη βρίσκεις να τη λες σε παπάδες" είναι σκαιό, αν το πιστεύεις τόσο το χειρότερο για εσένα.
Έλα ρε αδερφέ μη στεναχωριέσαι τώρα. Τον φάγανε τον Άνθιμο από την ΕΤ3 και τα προβλήματα λύθηκαν...
ΥΓ Θα λέω ότι θέλω, όπου θέλω όπως θέλω. Κι από τη στιγμή που δεν βρίζω ή δεν κατηγορώ και μάλιστα συλλήβδην συναναγνώστες μου, κάθε προσπάθειά σου, όπως η τωρινή με την ειρωνεία, να με φιμώσεις θα πέσει στο κενό.
Ανέχθηκες έναν ανώνυμο να υβρίζει τους Θεσσαλονικείς ως δοσίλογους κι σε ενοχλούν κάποια σχόλια;
Για τις έξωθεν και τις έσωθεν μαρτυρίες του Παναγιώτατου Άνθιμου είναι δικά σου συμπεράσματα. (Γιατί αποκαλείται Παναγιώτατος ψάξε και βρες). Εδώ στην πόλη δεν έχει δώσει τα δικαιώματα που νομίζεις ή υποθέτεις ή το πιο σημαντικό σου έχουν πει ή σου έχουν μεταφέρει. Έχουμε αρκετούς γραφικούς να ασχολούμαστε εδώ: τον τρεμό, τη χρύσα το γιάννη, τον αγάπιο. Μεγάλος ο θίασος και πολύ οι πρωταγωνιστές.
Αλλά εσύ τον θεώρησες υπεύθυνο ακόμη και για τη μη προβολή καρτούν στην Ελλάδα. Είναι κι αυτό μια άποψη. Διασκεδαστική αλλά άποψη. Όπως κι άλλες απόψεις σου για άλλους αρχιερείς.
Και μάλιστα απαίτησες να μην ασκήσει δικαιώματα που έχουν από την ελληνική πολιτεία.
Εγώ δεν υπερασπίζω κανένα. Εσύ και οι συν αυτώ έχετε αναλάβει τέτοιες εργολαβίες. Εγώ απλά σχολίασα το διασκεδαστικό των επιχειρημάτων σου...
Κι όχι δεν περιμένω να σε πείσω. Μακριά από εμένα τόσο βαρειά έργα. Απλά το διασκεδάζω...
Cacofonix, κατά καιρούς γίνεσαι κουραστικός, σου αναγνωρίζω όμως πως είσαι από τους τακτικότερους σχολιαστές εδώ μέσα. Ελπίζω αυτό να οφείλεται στις διασκεδαστικές μου απόψεις και όχι σε κάποια ενόχληση ή προσωπική αβελτηρία. Η μόνη χάρη που μπορώ να σου κάνω είναι να πάψω να ασχολούμαι μαζί σου.
Εξυπακούεται πως δεν σου ζητώ να πράξεις το ίδιο, ούτε όμως σου αναγνωρίζω και κάποιο δικαίωμα να γράφεις ό,τι θέλεις στο προσωπικό μου ιστολόγιο. Το αν θα διαγράψω κάποιο σχόλιο είναι αποκλειστικά δίκη μου υπόθεση, δεν προτίθεμαι όμως να σου προσφέρω τέτοια τιμή.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, μπορεί να ανατρέξει σε παλαιότερες παρεμβάσεις του παραπάνω σχολιαστή. Τα σχόλια παραμένουν ανοικτά σε όλους, ο κούταβος ούτε γαυγίζει, ούτε και δαγκώνει
...εκτός κι αν πρόκειται για κόκκαλο ;-)
Δημοσίευση σχολίου