γελοίος -α -ο [jelíos] E4 : I1. που προκαλεί ειρωνικά γέλια και σχόλια. α. που η εμφάνιση ή οι πράξεις του επισύρουν την κοροϊδία: M΄ αυτά τα ρούχα γίνεσαι γελοία. Kοκκίνησε και ξαφνικά αισθάνθηκε φοβερά ~. Kατάντησες ~!
Άλλο να έχεις ενοχλητικές απόψεις και άλλο να δίνεις παράσταση. Ίσως πάλι ξέρεις κάτι που εμείς οι υπόλοιποι αγνοούμε.
@Abravanel Επίτρεψε μου μια διόρθωση: We are ready to elect him. Η δήλωση αυτή άλλωστε απευθύνεται εύστοχα στο συναίσθημα του μέσου μακεδόνα ψηφοφόρου. Εσφαλμένη όσο και θεαματική.
Αυτό ακριβώς κούταβε. Τον "γελοίο" τον ψηφίζουν οι φασιστό παλιο εθνικιστές θεσσαλονικείς σε ποσοστό 60% ενώ τους υπόλοιπους σοβαρούς, δεν τους καταδέχονται ούτε να τους φτύσουν...
Και φυσικά θα ακολουθήσει η φασιστική πιπίλα του εθνικιστικού παρελθόντος της Θεσσαλονίκης της ΕΕΕ και των λοιπών συναφών "επιχειρημάτων"...
Η μόνη λογική εξήγηση που εγώ δίνω είναι: α. ότι ο κ Ψωμιάδης είναι σαφέστατα πιο σοβαρός, όπως έχει αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός κατ' επανάληψη από όλους τους εναλακτικούς που κατα καιρούς έχουν τεθεί απεναντί του. Κι αυτό δεν χρειάζεται απόδειξη. Έχει βαπτισθεί στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ, δηλαδή την εκλογική διαδικασία.
β. όταν απέναντι του έχει για παράδειγμα τον κ Βούγια - άρτι προκύψαντα υφυπουργό - που επιμένει ότι αυτό που λείπει από τη Θεσσαλονίκη είναι ένα φεστιβάλ jazz, ενώ ήταν πολέμιος του υπόγειου στην πόλη, δεν νομίζω ότι εγώ ο ψηφοφόρος της Θεσσαλονίκης έχω επιλογές στη γλεοιότητα. Για να μην αναφέρω τον κ Τρεμόπουλο, τον κ Κουράκη και πάμπολλους άλλους.
Τώρα ένα μεγάλο ερώτημα είναι γιατί ανόητες, επιστημονικά και ορθολογιστικά θέσεις περνούν στην ελληνική κοινωνία σαν σπουδαίες, ενοχλητικές και άλλες τρίχες κατσαρές...
Για παράδειγμα δεν υπάρχει πλέον σοβαρός καθηγητής πανεπιστημίου κλασσικών σπουδών που να αμφισβητεί την ελληνικότητα της Μακεδονίας και να προειδοποιεί τον νομπελίστα κ Ομπάμα ότι:
"Το ίδιο κίνητρο βρίσκεται και σε σχολικούς χάρτες που δείχνουν την ψευδο-μεγάλη Μακεδονία να εκτείνεται από τα Σκόπια μέχρι τον Όλυμπο και να επιγράφεται στα Σλαβικά. Ο ίδιος χάρτης και οι διεκδικήσεις του βρίσκεται σε ημερολόγια, αυτοκόλλητα αυτοκινήτων, χαρτονομίσματα, κλπ που κυκλοφορούν στο νέο κράτος από τότε που διακήρυξε την ανεξαρτησία του από τη Γιουγκοσλαβία το 1991. Γιατί να επιχειρεί μια τέτοια ιστορική ανοησία μια φτωχή νέα χώρα, εσωτερική και περικυκλωμένη από στεριά; Γιατί να κοροϊδεύει θρασύτατα και να προκαλεί τη γείτονά της?
Όπως και να θέλει κανείς να χαρακτηρίσει μια τέτοια συμπεριφορά, σίγουρα δεν πρόκειται για πίεση για ιστορική ακρίβεια, ούτε για σταθερότητα στα Βαλκάνια. Είναι λυπηρό ότι οι ΗΠΑ έχουν ενισχύσει και ενθαρρύνει τέτοια συμπεριφορά.
Στρεφόμαστε σε Εσάς, Κύριε Πρόεδρε, για να ξεκαθαρίσετε στην κυβέρνηση των Σκοπίων ότι δεν μπορεί να εισέλθει στην οικογένεια των χωρών της ΕΕ και του ΝΑΤΟ όσο επιχειρεί να οικοδομήσει την εθνική της ταυτότητα εις βάρος της ιστορικής αλήθειας. Η κοινωνία μας από κοινού δεν μπορεί να επιβιώσει όταν η ιστορία αγνοείται, πολύ λιγότερο δε όταν η ιστορία κατασκευάζεται για να εξυπηρετήσει αμφίβολα κίνητρα."
Αυτά δηλαδή που λέει ο μακεδονομάχος κ Ψωμιάδης, τα λένε και καθηγητές του επιπέδου ενός Cartledge, μιας Coleman και πάρα πολλών άλλων.
Ας σοβαρευτούμε επιτέλους εμείς οι υπόλοιποι κι ας μην περιφέρουμε την άγνοια μας ως σημαία επανάστασης. Κι ας αναγνωρίσουμε επιτέλους ότι απέναντί μας έχουμε ένα άκρως ιμπεριαλιστικό κρατίδιο που θέλει να απαγορεύσει τον δικό μας αυτοπροσδιορίσμό ως Μακεδόνες.
Κι επιτέλους ας στείλουμε τους γραφικούς εκείνους που πρεσβεύουν τέτοιες ιδέες εκεί που τους αρμόζει: στη λησμονιά...
Κι αν εννοείς ενοχλητικές τις ανιστόρητες ή τις ανεδαφικές γνώμες λυπάμαι αλλά εγώ δεν θα εμπλακώ σ' αυτό το παιχνιδάκι...
Ο βλάκας κι ο ανόητος έχουν πάντα την ίδια σημασία, όποιο λεξικό κι ανν ανοίξεις...
ΥΓ. Μου άρεσε αυτή η επιστολή πάρα πολύ. Γιατί ενοχλεί πάρα μα πάρα πολλούς. Πως θα γινόταν αλλοιώς αφού την έχουν υπογράψει τόσοι και τόσοι διαννοούμενοι. Όμως εκείνο που μ΄'αρεσε πάντα στο λεγόμενο μακεδονικό ζήτημα είναι από τα τέλη του 19ου αιώνα, είναι ΄τοι πάντα το κράτος των Αθηνών ή ήταν απών ή ήταν πολύ λίγο. Ίσως γι' αυτό να πετύχαμε τόσα πολλά...
Επίσης πιστεύω ότι η φωτογραφία που ανάρτησες δεν σε τιμά. Όμως δεν θα ήθελα να την κατεβάσεις, ακριβώς γι' αυτό το λόγο...
Ωχ, αυτό το τελευταίο τι το ήθελες; Μια χαρά είναι η φωτογραφία :-)
Άλλο βέβαια βλάκας και ανόητος, όπως γράφεις τη δεύτερη φορά, και άλλο γελοίος, όποιο λεξικό κι αν ανοίξεις. Η εκλογική διαδικασία δεν αναδεικνύει απαραίτητα τον σοβαρότερο, αλλά τον δημοφιλέστερο. Και η δημοτικότητα κερδίζεται με διάφορους τρόπους, εκ των οποίων οι περισσότεροι αντικατοπτρίζουν τον τρόπο ζωής, τις προτιμήσεις και - γιατί όχι - τα φοβικά συμπλέγματα του εκλογικού σώματος. Fair enough.
Την επιστολή την αποδέχομαι και εγώ, ξέρεις. Πέρα όμως από τα πρόσωπα σημασία έχουν τα γεγονότα και τα επιχειρήματα με τα οποία αυτά στηρίζονται. Και πιστεύω πως πέραν του μασκοφόρου καβαλάρη υπάρχουν άτομα πολύ πιο κατάλληλα για να προασπίσουν το εθνικό συμφέρον με συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Ο χάρτης αυτός που ανήρτησα φυσικά και δεν εξαλείφεται με τη σπαθιά ενός καβαλαραίου.
Μην επιχειρείς την εύκολη σύγκριση μεταξύ του Zorro και του εξωτικού Τρεμόπουλου. Να την επιχειρείς μεταξύ της συνέπειας και της λαϊκιστικής μειοδοσίας που επιχειρούν εργολαβικά ορισμένοι "έξυπνοι" εις βάρος του τόπου σου.
Δυστυχώς, η υποκρισία κι ο φανατισμός με αναγκάζουν να υπερασπίζομαι τύπους σαν τον Ψωμιάδη...
Αλλά πάντοτε είχα την απορία: γιατί οι μεν (οι δικοί μας ντε, τρεμό, κουράκης και σια) να παρουσιάζονται σαν αστέρες διανόησης μεγαλύτερες κι από τον Σωκράτη, ενώ οι δε (μακεδονομάχοι, άνθιμος κλπ) σαν καρικατούρες, όταν τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν, απλά τα κλέβουν από καθηγητές πανεπιστημίων διεθνούς επιπέδου.
Έχουμε χάσει το μέτρο και σίγουρα επιπλέουν οι φελλοί, αλλά κι από τις 2 πλευρές... Κάποιοι όμως έχουν ασυλία...
Εξακολουθώ και πιστεύω ότι η φωτογραφία είναι ατυχέστατη...
ΥΓ Εσύ όμως δεν απορείς που η συγκεκριμένη επιστολή δεν έτυχε της προσοχής των εργολάβων (βαρόνων τους χαρακτήρισε ο πάσχος) που επιχειρούν εργολαβικά να μας "επαναφέρουν στον ίσιο δρόμο";
Βρε βάρδε, ποιός παρουσιάζει τον Τρεμόπουλο και τον Κουράκη "αστέρες διανόησης μεγαλύτερες κι από τον Σωκράτη"; Ως εθνικοί μειοδότες και γελίοι ανιστόρητοι λοιδορούνται.
Όταν αντιθέτως ένας ανώτατος κληρικός πολιτικολογεί και ζητά εξ άμβωνος να πάρουμε πίσω κομμάτια της Μακεδονίας, ε τότε δε μιλάμε απλά για καρικατούρα, αλλά για ρασοφόρο πολιτικατζή. Και όταν κάποιος κάνει λόγο για τη σημαία που 3000 χρόνια κυματίζει στο Λευκό Πύργο, τα επιχειρήματα μόνο από καθηγητές πανεπιστημίων διεθνούς επιπέδου που δεν τα έχει κλέψει. Αυτά γιατί εξακολουθεί να τα παραβλέπει τόσος κόσμος εκεί πάνω;
Προσωπικά την υποκρισία και το φανατισμό, όπου και αν τα συναντήσω, τα αντιμετωπίζω με επιχειρήματα και όχι με ανεστραμμένο φανατισμό.
Τον μόνο φανατισμένο που εγώ διακρίνω είναι αυτόν που αντί άλλων επιχειρημάτων πετάει λάσπες του επιπέδου "ρασοφόρος πολιτικάντης".
Νομίζω ότι θα πρέπει να σταματήσει η συζήτηση εδώ γιατί: α. ο "ρασοφόρος πολιτικάντης" χρησιμοποιεί τα ίδια επιχειρήματα με πασίγνωστους πανεπιστημιακους ιστορικούς. β. ο "ρασοφόρος πολιτικάντης" είναι κι Έλληνας πολίτης, που πληρώνει τακτικά τους φόρους του. Νομίζω ότι έχει δικαίωμα να πει την άποψή του - που συμφωνεί μάλιστα με την πανεπιστημική επιστημονική άποψη - δημόσια, όσο κι αν καλοθελητές "φιλελευθεροι" θέλουν να του αφαιρέσουν αυτή την ελευθερία. γ. όποιος χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς δεν είναι σε θέση να συζητήσει νηφάλια, και στην ουσία να δεχτεί την ελευθερία της γνώμης του άλλου. δ. αν συνεχίσω τη συζήτηση θα πρέπει να μιλήσω για εθνομηδενιστές, πουλημένους και άλλα. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό. ε. Ο κόσμος εδώ πάνω έχει πολύ καλό αισθητήριο, όσο κι αν προσπαθείς να του αφαιρέσεις κι αυτό το δικαίωμα. Άρα ας αφήσουμε κι αυτό το "επιχείρημα" στην άκρη, γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω "φιλελεύθερους" να προσπαθούν να επιβάλλουν τρόπο σκέψης όχι με την πειθώ...
ΥΓ Εξακολουθώ να επιμένω οτι η φωτογραφία είναι ατυχέστατη, και κακού γούστου...
Κοίτα τώρα, το κρίσιμο εδώ δεν είναι αν έχει κάποιος την ελευθερία να πει την άποψή του και είναι αυτονόητο πως δεν προσπαθώ να αφαιρέσω το δικαίωμα αυτό από κανένα, από κακού θά 'ταν.
Το κρίσιμο είναι αν ένας ανώτατος κληρικός, δεδομένου του θεσμικού του ρόλου, κάνει συνετή χρήση της ελευθερίας αυτής. Αν αντιλαμβάνεται πως τα άμφια τον καθιστούν πνευματικό ηγέτη με υποχρέωση να καλλιεργεί την πνευματικότητα των πιστών και όχι το πατριωτικό τους φρόνημα. Το τελευταίο σου σχόλιο μου έδωσε την εντύπωση πως δεν διάβασες καλά τα όσα έγραψα παραπάνω. Επανέρχομαι λοιπόν και ρωτάω αν κάποιος πανεπιστημιακός ιστορικός προέβη σε αλυτρωτικές δηλώσεις, εκμεταλλευόμενος το ειδικό βάρος της θέσης του και εξαναγκάζοντας το ΥπΕξ να δίνει εξηγήσεις σε γειτονική κυβέρνηση.
Και η φωτογραφία είναι μια χαρά. Είναι η τρίτη φορά που το γράφεις, όσο όμως την κοιτάζω, τόσο περισσότερο μου αρέσει :-)
10 σχόλια:
Τρεμόπουλος ή Ψωμιάδης; Ποιος είναι πιο γελοίος;
Μην βιαστείς να απαντήσεις...
Εγώ πάντως σκέφτηκα. Τρεμό με διαφορά... (Αυτά για όσους ξέρουν!)
Χμμμ,
” Ποτε , στα 3000 χρόνια Ιστοριας της πολης(θεσσαλονικης ), δεν κατεβηκε η Ελληνική σημαια απο τον Λευκο τον Πυργο ”
by Zorro via nosferatos
Yup, he's ready to lead us all.
@Cacofonix
Σου παραθέτω από Τριανταφυλλίδη:
γελοίος -α -ο [jelíos] E4 : I1. που προκαλεί ειρωνικά γέλια και σχόλια. α. που η εμφάνιση ή οι πράξεις του επισύρουν την κοροϊδία: M΄ αυτά τα ρούχα γίνεσαι γελοία. Kοκκίνησε και ξαφνικά αισθάνθηκε φοβερά ~. Kατάντησες ~!
Άλλο να έχεις ενοχλητικές απόψεις και άλλο να δίνεις παράσταση. Ίσως πάλι ξέρεις κάτι που εμείς οι υπόλοιποι αγνοούμε.
@Abravanel
Επίτρεψε μου μια διόρθωση:
We are ready to elect him. Η δήλωση αυτή άλλωστε απευθύνεται εύστοχα στο συναίσθημα του μέσου μακεδόνα ψηφοφόρου. Εσφαλμένη όσο και θεαματική.
Αυτό ακριβώς κούταβε. Τον "γελοίο" τον ψηφίζουν οι φασιστό παλιο εθνικιστές θεσσαλονικείς σε ποσοστό 60% ενώ τους υπόλοιπους σοβαρούς, δεν τους καταδέχονται ούτε να τους φτύσουν...
Και φυσικά θα ακολουθήσει η φασιστική πιπίλα του εθνικιστικού παρελθόντος της Θεσσαλονίκης της ΕΕΕ και των λοιπών συναφών "επιχειρημάτων"...
Η μόνη λογική εξήγηση που εγώ δίνω είναι:
α. ότι ο κ Ψωμιάδης είναι σαφέστατα πιο σοβαρός, όπως έχει αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός κατ' επανάληψη από όλους τους εναλακτικούς που κατα καιρούς έχουν τεθεί απεναντί του. Κι αυτό δεν χρειάζεται απόδειξη. Έχει βαπτισθεί στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ, δηλαδή την εκλογική διαδικασία.
β. όταν απέναντι του έχει για παράδειγμα τον κ Βούγια - άρτι προκύψαντα υφυπουργό - που επιμένει ότι αυτό που λείπει από τη Θεσσαλονίκη είναι ένα φεστιβάλ jazz, ενώ ήταν πολέμιος του υπόγειου στην πόλη, δεν νομίζω ότι εγώ ο ψηφοφόρος της Θεσσαλονίκης έχω επιλογές στη γλεοιότητα. Για να μην αναφέρω τον κ Τρεμόπουλο, τον κ Κουράκη και πάμπολλους άλλους.
Τώρα ένα μεγάλο ερώτημα είναι γιατί ανόητες, επιστημονικά και ορθολογιστικά θέσεις περνούν στην ελληνική κοινωνία σαν σπουδαίες, ενοχλητικές και άλλες τρίχες κατσαρές...
Για παράδειγμα δεν υπάρχει πλέον σοβαρός καθηγητής πανεπιστημίου κλασσικών σπουδών που να αμφισβητεί την ελληνικότητα της Μακεδονίας και να προειδοποιεί τον νομπελίστα κ Ομπάμα ότι:
"Το ίδιο κίνητρο βρίσκεται και σε σχολικούς χάρτες που δείχνουν την ψευδο-μεγάλη Μακεδονία να εκτείνεται από τα Σκόπια μέχρι τον Όλυμπο και να επιγράφεται στα Σλαβικά. Ο ίδιος χάρτης και οι διεκδικήσεις του βρίσκεται σε ημερολόγια, αυτοκόλλητα αυτοκινήτων, χαρτονομίσματα, κλπ που κυκλοφορούν στο νέο κράτος από τότε που διακήρυξε την ανεξαρτησία του από τη Γιουγκοσλαβία το 1991. Γιατί να επιχειρεί μια τέτοια ιστορική ανοησία μια φτωχή νέα χώρα, εσωτερική και περικυκλωμένη από στεριά; Γιατί να κοροϊδεύει θρασύτατα και να προκαλεί τη γείτονά της?
Όπως και να θέλει κανείς να χαρακτηρίσει μια τέτοια συμπεριφορά, σίγουρα δεν πρόκειται για πίεση για ιστορική ακρίβεια, ούτε για σταθερότητα στα Βαλκάνια. Είναι λυπηρό ότι οι ΗΠΑ έχουν ενισχύσει και ενθαρρύνει τέτοια συμπεριφορά.
Στρεφόμαστε σε Εσάς, Κύριε Πρόεδρε, για να ξεκαθαρίσετε στην κυβέρνηση των Σκοπίων ότι δεν μπορεί να εισέλθει στην οικογένεια των χωρών της ΕΕ και του ΝΑΤΟ όσο επιχειρεί να οικοδομήσει την εθνική της ταυτότητα εις βάρος της ιστορικής αλήθειας. Η κοινωνία μας από κοινού δεν μπορεί να επιβιώσει όταν η ιστορία αγνοείται, πολύ λιγότερο δε όταν η ιστορία κατασκευάζεται για να εξυπηρετήσει αμφίβολα κίνητρα."
Αυτά δηλαδή που λέει ο μακεδονομάχος κ Ψωμιάδης, τα λένε και καθηγητές του επιπέδου ενός Cartledge, μιας Coleman και πάρα πολλών άλλων.
Ας σοβαρευτούμε επιτέλους εμείς οι υπόλοιποι κι ας μην περιφέρουμε την άγνοια μας ως σημαία επανάστασης. Κι ας αναγνωρίσουμε επιτέλους ότι απέναντί μας έχουμε ένα άκρως ιμπεριαλιστικό κρατίδιο που θέλει να απαγορεύσει τον δικό μας αυτοπροσδιορίσμό ως Μακεδόνες.
Κι επιτέλους ας στείλουμε τους γραφικούς εκείνους που πρεσβεύουν τέτοιες ιδέες εκεί που τους αρμόζει: στη λησμονιά...
Κι αν εννοείς ενοχλητικές τις ανιστόρητες ή τις ανεδαφικές γνώμες λυπάμαι αλλά εγώ δεν θα εμπλακώ σ' αυτό το παιχνιδάκι...
Ο βλάκας κι ο ανόητος έχουν πάντα την ίδια σημασία, όποιο λεξικό κι ανν ανοίξεις...
ΥΓ. Μου άρεσε αυτή η επιστολή πάρα πολύ. Γιατί ενοχλεί πάρα μα πάρα πολλούς. Πως θα γινόταν αλλοιώς αφού την έχουν υπογράψει τόσοι και τόσοι διαννοούμενοι.
Όμως εκείνο που μ΄'αρεσε πάντα στο λεγόμενο μακεδονικό ζήτημα είναι από τα τέλη του 19ου αιώνα, είναι ΄τοι πάντα το κράτος των Αθηνών ή ήταν απών ή ήταν πολύ λίγο. Ίσως γι' αυτό να πετύχαμε τόσα πολλά...
Επίσης πιστεύω ότι η φωτογραφία που ανάρτησες δεν σε τιμά. Όμως δεν θα ήθελα να την κατεβάσεις, ακριβώς γι' αυτό το λόγο...
@Cacofonix
Ωχ, αυτό το τελευταίο τι το ήθελες;
Μια χαρά είναι η φωτογραφία :-)
Άλλο βέβαια βλάκας και ανόητος, όπως γράφεις τη δεύτερη φορά, και άλλο γελοίος, όποιο λεξικό κι αν ανοίξεις. Η εκλογική διαδικασία δεν αναδεικνύει απαραίτητα τον σοβαρότερο, αλλά τον δημοφιλέστερο. Και η δημοτικότητα κερδίζεται με διάφορους τρόπους, εκ των οποίων οι περισσότεροι αντικατοπτρίζουν τον τρόπο ζωής, τις προτιμήσεις και - γιατί όχι - τα φοβικά συμπλέγματα του εκλογικού σώματος. Fair enough.
Την επιστολή την αποδέχομαι και εγώ, ξέρεις.
Πέρα όμως από τα πρόσωπα σημασία έχουν τα γεγονότα και τα επιχειρήματα με τα οποία αυτά στηρίζονται. Και πιστεύω πως πέραν του μασκοφόρου καβαλάρη υπάρχουν άτομα πολύ πιο κατάλληλα για να προασπίσουν το εθνικό συμφέρον με συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Ο χάρτης αυτός που ανήρτησα φυσικά και δεν εξαλείφεται με τη σπαθιά ενός καβαλαραίου.
Μην επιχειρείς την εύκολη σύγκριση μεταξύ του Zorro και του εξωτικού Τρεμόπουλου. Να την επιχειρείς μεταξύ της συνέπειας και της λαϊκιστικής μειοδοσίας που επιχειρούν εργολαβικά ορισμένοι "έξυπνοι" εις βάρος του τόπου σου.
Δυστυχώς, η υποκρισία κι ο φανατισμός με αναγκάζουν να υπερασπίζομαι τύπους σαν τον Ψωμιάδη...
Αλλά πάντοτε είχα την απορία: γιατί οι μεν (οι δικοί μας ντε, τρεμό, κουράκης και σια) να παρουσιάζονται σαν αστέρες διανόησης μεγαλύτερες κι από τον Σωκράτη, ενώ οι δε (μακεδονομάχοι, άνθιμος κλπ) σαν καρικατούρες, όταν τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν, απλά τα κλέβουν από καθηγητές πανεπιστημίων διεθνούς επιπέδου.
Έχουμε χάσει το μέτρο και σίγουρα επιπλέουν οι φελλοί, αλλά κι από τις 2 πλευρές... Κάποιοι όμως έχουν ασυλία...
Εξακολουθώ και πιστεύω ότι η φωτογραφία είναι ατυχέστατη...
ΥΓ Εσύ όμως δεν απορείς που η συγκεκριμένη επιστολή δεν έτυχε της προσοχής των εργολάβων (βαρόνων τους χαρακτήρισε ο πάσχος) που επιχειρούν εργολαβικά να μας "επαναφέρουν στον ίσιο δρόμο";
Βρε βάρδε, ποιός παρουσιάζει τον Τρεμόπουλο και τον Κουράκη "αστέρες διανόησης μεγαλύτερες κι από τον Σωκράτη"; Ως εθνικοί μειοδότες και γελίοι ανιστόρητοι λοιδορούνται.
Όταν αντιθέτως ένας ανώτατος κληρικός πολιτικολογεί και ζητά εξ άμβωνος να πάρουμε πίσω κομμάτια της Μακεδονίας, ε τότε δε μιλάμε απλά για καρικατούρα, αλλά για ρασοφόρο πολιτικατζή. Και όταν κάποιος κάνει λόγο για τη σημαία που 3000 χρόνια κυματίζει στο Λευκό Πύργο, τα επιχειρήματα μόνο από καθηγητές πανεπιστημίων διεθνούς επιπέδου που δεν τα έχει κλέψει. Αυτά γιατί εξακολουθεί να τα παραβλέπει τόσος κόσμος εκεί πάνω;
Προσωπικά την υποκρισία και το φανατισμό, όπου και αν τα συναντήσω, τα αντιμετωπίζω με επιχειρήματα και όχι με ανεστραμμένο φανατισμό.
Τον μόνο φανατισμένο που εγώ διακρίνω είναι αυτόν που αντί άλλων επιχειρημάτων πετάει λάσπες του επιπέδου "ρασοφόρος πολιτικάντης".
Νομίζω ότι θα πρέπει να σταματήσει η συζήτηση εδώ γιατί:
α. ο "ρασοφόρος πολιτικάντης" χρησιμοποιεί τα ίδια επιχειρήματα με πασίγνωστους πανεπιστημιακους ιστορικούς.
β. ο "ρασοφόρος πολιτικάντης" είναι κι Έλληνας πολίτης, που πληρώνει τακτικά τους φόρους του. Νομίζω ότι έχει δικαίωμα να πει την άποψή του - που συμφωνεί μάλιστα με την πανεπιστημική επιστημονική άποψη - δημόσια, όσο κι αν καλοθελητές "φιλελευθεροι" θέλουν να του αφαιρέσουν αυτή την ελευθερία.
γ. όποιος χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς δεν είναι σε θέση να συζητήσει νηφάλια, και στην ουσία να δεχτεί την ελευθερία της γνώμης του άλλου.
δ. αν συνεχίσω τη συζήτηση θα πρέπει να μιλήσω για εθνομηδενιστές, πουλημένους και άλλα. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό.
ε. Ο κόσμος εδώ πάνω έχει πολύ καλό αισθητήριο, όσο κι αν προσπαθείς να του αφαιρέσεις κι αυτό το δικαίωμα. Άρα ας αφήσουμε κι αυτό το "επιχείρημα" στην άκρη, γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω "φιλελεύθερους" να προσπαθούν να επιβάλλουν τρόπο σκέψης όχι με την πειθώ...
ΥΓ Εξακολουθώ να επιμένω οτι η φωτογραφία είναι ατυχέστατη, και κακού γούστου...
@Cacofonix
Κοίτα τώρα, το κρίσιμο εδώ δεν είναι αν έχει κάποιος την ελευθερία να πει την άποψή του και είναι αυτονόητο πως δεν προσπαθώ να αφαιρέσω το δικαίωμα αυτό από κανένα, από κακού θά 'ταν.
Το κρίσιμο είναι αν ένας ανώτατος κληρικός, δεδομένου του θεσμικού του ρόλου, κάνει συνετή χρήση της ελευθερίας αυτής. Αν αντιλαμβάνεται πως τα άμφια τον καθιστούν πνευματικό ηγέτη με υποχρέωση να καλλιεργεί την πνευματικότητα των πιστών και όχι το πατριωτικό τους φρόνημα. Το τελευταίο σου σχόλιο μου έδωσε την εντύπωση πως δεν διάβασες καλά τα όσα έγραψα παραπάνω. Επανέρχομαι λοιπόν και ρωτάω αν κάποιος πανεπιστημιακός ιστορικός προέβη σε αλυτρωτικές δηλώσεις, εκμεταλλευόμενος το ειδικό βάρος της θέσης του και εξαναγκάζοντας το ΥπΕξ να δίνει εξηγήσεις σε γειτονική κυβέρνηση.
Και η φωτογραφία είναι μια χαρά. Είναι η τρίτη φορά που το γράφεις, όσο όμως την κοιτάζω, τόσο περισσότερο μου αρέσει :-)
Δημοσίευση σχολίου